miércoles, 19 de junio de 2013

món de esports

Entrevista a un tri-atleta (E.F)
CALELLA
tecnologies
 



Jonatan Gallardo Collado
Va neixer el 12 de febrer de 1986. Es dedica a fer triathlons.

1. Que t'ha motivat per entrar en aquest mon?
J: M'ha motivat el fet de tindre un objectiu i poder arribar a superar-lo.
2. T'ha costat molt arribar fins aquest punt?
Moltíssim, es un esport el qual es necessita molt sacrifici, ganes, voluntat i sobretot preparament fisic.
3. A quina edat vas començar?
Vaig començar a fer esport desde petit amb el fútbol, anys després em vaig iniciar als triatlons i ja fa varis anys que estic amb això.
4. Com son els entrenaments?
Els entrenaments son molt durs, cada dia em dedico a entrenar un esport diferent.
5. La teva vida ha canviat en algun aspecte desde que fas les curses?
M'ha canviat en la manera d'afrontar les coses, treure'm aquesta por interna i tindre una superació diaria, cosa que abans no la tenia.
6. Has hagut de canviar l'alimentació?
Es pot dir que la Mediterrania. En el tema de l'alimentació ho faig igual que sempre, menjant normal i de tot excepte grasses de bolleries. També s'ha de dir que conto amb les barretes i begudes energètiques pero tot legalment.
7. Algun trofeu o victòria?
Vaig guanyar dos lligues de fútbol junt als meus companys. En la part dels triatlons encara no, s'ha de ser molt bo per quedar dels primers tenin en conte que venen molta gent de tot el mon i això presenta més dificultat.
8. Si et proclamessis un dels millors que tendries pensat fer?
Per ara no m'aniria a cap lloc fora d'aquí, em quedaria aqui a Calella, en el meu poble, juntament amb la gent que m'han donat forces, m'han ensenyat i he aprés, ''amb els meus''.


No hay comentarios:

Publicar un comentario